Case

Siki Kinderwinkel

Klantvraag

Siki Kinderwinkel kwam met de vraag om hun social media platforms (Instagram en Facebook) over te nemen en nieuwe content te creëren voor de wintercollectie 2023/2024. De uitdaging lag in het vergroten van hun online aanwezigheid en het aantrekken van een breder publiek. Om dit te realiseren, wilden ze de wintercollectie vastleggen met een fotoshoot op Strijp-S met 8 modellen.

case-siki-kinderwinkel

Oplossing

Als oplossing ontwikkelde we een social media plan om de online kanalen van Siki Kinderwinkel te optimaliseren en de wintercollectie op een aantrekkelijke manier te presenteren. Dit begon met het creëren van een brandbook dat als leidraad diende voor het ontwikkelen van consistente en herkenbare content. De fotoshoot op Strijp-S met 8 modellen was gericht op het vastleggen van de wintercollectie in verschillende contexten, variërend van groepsfoto’s tot individuele en duo foto’s.

Aanpak

Deze doorlopende opdracht, gericht op het overnemen van de social media platforms, resulteerde in positieve resultaten. De contentstrategie omvatte organisch posten met relevante en aantrekkelijke berichten om de betrokkenheid te vergroten en het bereik op social media te verbreden. Binnen deze social media aanpak werd de gerealiseerde content vanuit de fotoshoot ingezet.

Resultaat

Dit resulteerde in een herkenbare en consistente uitstraling op de social media accounts van Siki Kinderwinkel, ondersteund door hoogwaardige content die de wintercollectie op een leuke manier presenteerde. De groepsfoto’s, individuele en duo foto’s werkten samen om de veelzijdigheid van de wintercollectie te tonen. Door middel van organisch posten en een strategische benadering van social media groeiden de accounts van Siki Kinderwinkel, wat resulteerde in een grotere online zichtbaarheid en interactie met hun doelgroep.

Instagram bericht Siki Kinderwinkel
Poster Siki Kinderwinkel

”Deze 2 meiden zijn enorm creatief en hebben mijn Instagram account echt een boost gegeven en ze hebben een toffe campagne opgezet. Ik ben gegroeid in het aantal volgers, dit leverde meer klanten in de winkel en online op! Het is zeer de moeite waard om DRIP online in te schakelen als je wilt groeien als een merk!”

Esther

Eigenaresse Siki Kinderwinkel

Meer van ons werk zien?

Volg ons op onze social media kanalen en blijf op de hoogte van ons meest recente werk en nieuwtjes!